Virmedex, spin-off de la UB, guanya el premi a la Innovació Empresarial Metropolitana 2024

Per segon any consecutiu, una spin-off de la Universitat de Barcelona ha guanyat el premi a la Innovació Empresarial Metropolitana en la categoria de Dones, que atorga l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Ajuntament de Cornellà per tal de reconèixer i premiar les empreses més innovadores de l’àrea metropolitana de Barcelona creades entre 2019 i 2023.

Enguany, ha sigut l’empresa emergent Virmedex Virtual Experience – que també és spin-off de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)- qui s’ha endut el guardó valorat amb 6.000 euros.

Virmedex és una empresa de deep-tech que transforma la formació dels professionals de la salut amb videojocs immersius i simuladors virtuals gamificats. Des de la seva creació, s’han unit amb hospitals, centres de recerca i empreses per oferir videojocs i estratègies de gamificació adaptades per a la formació, la rehabilitació, el cribratge i moltes altres aplicacions de dispositius mèdics complexos.