II Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes

El 13 de juny es durà a terme la II Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes, una iniciativa que aplegarà a professionals del sector per promoure la innovació, la transferència de coneixement i la col·laboració entre el món acadèmic i empresarial. L’esdeveniment tindrà lloc a la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona (Avinguda Diagonal, 643).

La jornada comptarà amb experts de l’àmbit de la transferència i la innovació i s’aprofitarà per fer networking entre tècnics de les diferents universitats. Alguns dels temes més destacats que es tractaran seran la utilització d’eines d’IA en les activitats de les Oficines de Transferència; es donaran a conèixer línies de finançament específiques per spin-off; i s’informarà sobre la nova legislació europea respecte de la IA i els seus potencials impactes sobre la recerca i la transferència, entre d’altres.

Les universitats que participaran en aquesta jornada són les següents: Universitat de Barcelona (UB), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Universitat Pompeu Fabra (UPF), Universitat de Girona (UdG), Universitat de Lleida (UdL), Universitat Rovira i Virgili (URV), Universitat Ramon Llull (URL), Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i Universitat Internacional de Catalunya (UIC).

L’acte compta amb la col·laboració de: Across Legal, Atrineo Iberia SL, l’Institut Català de Finances i Grow Venture Partners.

<< Programa