La Universitat de Barcelona organitza la IV edició del Fòrum d’Inversió

La Universitat de Barcelona, a través de la Fundació Bosch i Gimpera i StartUB!, organitza la IV edició del Fòrum d’Inversió amb l’ànim de fomentar l’esperit emprenedor de la comunitat universitària, dotar de suport els projectes emprenedors i acostar les empreses emergents o start-ups als agents inversors.

L’esdeveniment està destinat a empreses constituïdes que estiguin interessades a trobar finançament per al seu desenvolupament. Del total de candidatures presentades, se seleccionaran dotze empreses innovadores, les quals podran presentar el seu projecte davant de l’ecosistema inversor.

La invitació a participar-hi està oberta a tot l’ecosistema emprenedor, sense que s’hagi de tenir obligatòriament un vincle explícit amb la Universitat de Barcelona, si bé, en funció del nombre de candidatures, es prioritzaran aquelles que el tinguin.

Els projectes interessats a participar en aquesta convocatòria poden presentar la candidatura des del dia 29 de gener fins al dia 11 de febrer de 2024.

<< Més informació