Obertes les inscripcions del programa ‘De la Ciència al Mercat’ que fomenta la transferència

El programa De la Ciència al Mercat està impulsat per la UB, la UAB, la UPC i la UPF amb l’objectiu de fomentar la transferència de tecnologia i coneixement.

Va dirigit a alumnat de màster i de doctorat, de qualsevol universitat, amb una tecnologia diferencial, que volen transformar la seva tesi o tesina en una empresa i/o formar part d’un equip emprenedor.

Aquesta cinquena edició serà presencial, es farà a StartUB!, i ja s’han obert les inscripcions, que són gratuïtes. El programa es durà a terme d’octubre a desembre i inclourà 100 hores de formació sobre transferència i creació d’empreses, visites a instal·lacions i instituts de recerca i innovació, i cada projecte d’emprenedoria comptarà amb la mentoria de professionals experts.

Les anteriors edicions que s’han fet del Programa han comptat amb més de 90 participants i han ajudat a crear vuit noves empreses emergents, com són Sensorial Processing Technology Barcelona, Mitiga Solutions, Zymbol Biomodeling, Meetoptics, NOVAMEAT, Gate2Brain, Koa Biotech i Vaive Logistics.

De la Ciència al Mercat està subvencionada pel Departament d’Empresa i Treball i compta amb el cofinançament del Fons Social Europeu Plus.

<< Per consultar el programa, feu clic aquí.

<< Inscripcions